Szanowni Klienci wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, myśląc o Waszej wygodzie, aby usprawnić zarządzanie fakturami oraz przyspieszyć kontakt z nami, uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Od teraz każdy nasz Klient posiadający dostęp do internetu oraz adres email, może cieszyć się bezpłatnym dostępem do faktur 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Rozwiązania jakie dedykujemy Państwu umożliwiają m.in.:
-sprawdzanie salda Klienta i terminów płatności,
-korzystanie z ekofaktur, czyli elektronicznej wersji faktur (wysyłana na e-mail),
-sprawdzanie statystyk zużycia wody i/lub ścieków,
-dokonanie zmian niektórych danych ewidencyjnych
-podgląd dokonanych płatności,
-dostęp do danych archiwalnych – historia fraktur i wpłat,
Można to zrobić na stronie: https://www.eko-rzepin.pl/ (w zakładce eBOK) lub bezpośrednio pod linkiem https://www.ebok-ekorzepin.pl/
Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.