Zmiana właściciela
Zmiana danych odbiorcy
Zmiana właściciela
Zmiana właściciela nieruchomości
Dotyczy Odbiorców, którzy w trakcie trwania umowy o dostawę wody i/lub ścieków sprzedali nieruchomość.
1. OBOWIĄZKI STRONY SPRZEDAJĄCEJ
- Po spisaniu aktu notarialnego obie strony (sprzedający i kupujący) składają informację o stanie wodomierza głównego oraz, jeżeli jest wodomierza „ogrodowego”
- Sprzedający rozlicza swoje zobowiązania do stanu wskazanego w informacji.
- Sprzedający składa wniosek o rozwiązanie umowy
2. OBOWIĄZKI STRONY KUPUJĄCEJ
- Kupujący składa wniosek o zawarcie umowy o dostawę wody i/lub ścieków
- Do wniosku załącza informację o stanie wodomierza głównego oraz, jeżeli jest wodomierza „ogrodowego”
- Na podstawie złożonej informacji pracownik PWK EKO ustala stan początkowy wodomierzy dla strony kupującej.
Zmiana danych
Zmiana danych Odbiorcy
Jeśli w trakcie trwania umowy na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków Państwa dane zawarte w umowie uległy zmianie, musicie Państwo ten fakt zgłosić w PWK EKO w Rzepinie.
Należy wypełnić wniosek o zmianę danych w umowie i przedstawić dokumenty potwierdzające te zmiany.
Prosimy abyście informowali nas Państwo również o zmianie swoich danych kontaktowych, takich jak adres korespondencyjny, numer telefonu czy adres e-mail. Tego typu zmiany możecie Państwo zgłaszać do nas drogą pocztową lub elektronicznie na adres: biuro@eko-rzepin.pl